2015. október 10., szombat

Annyira siettem...

.. a kedvenc fodrász barátnőmhöz, hogy sikerült egy picinykét meghúznom a kocsimat.
Igazából (nem, de jól hangzik) kinőtt a földből hirtelen egy korlát... - mint a csiga előtt a gomba a viccben. :)

Igazából (most tényleg) kicsit gyorsabban vettem be egy kanyart, mint kellett volna. Nem vagánykodásból, egyszerűen figyelmetlen voltam, és későn döntöttem az autópályáról való lehajtásról. Hozzátenném, mert fontos: nem volt a közelemben senki, ha lettek volna mögöttem, vagy a lekanyarodó sávban, akkor a gyors döntéshozatal ellenére figyelembe vettem volna, hogy más épségét is kockáztatom. Ennyire nagyvonalúan optimista (hehe, talán inkább merészen kockáztató) csak akkor szoktam lenni, ha a saját EGÉSZségemről van szó. :)

Vagy inkább: nem szoktam ilyet tenni, de nem én lennék, ha nem valami jót hoznék ki abból, hogy a visszapillantómnak és az indexburámnak véget ért Piktorral (a kocsimmal) közös élete.

A jó: meglepően higgadtan és jól reagáltam, ennek köszönhetően tényleg nem nagy a sérülés az autón és kb 5 másodperces kézremegés elég volt a pánikból - kiszálltam összeszedtem a maradékokat, aztán mentem tovább a fodrászhoz. :)

Mindent összevéve inkább izgalmas, új tapasztalat volt, mint félelmetes és ijesztő. Ennek ellenére senkinek nem ajánlom, és én sem fogok rászokni erre a dologra, mert az élmény izgalmas voltát eléggé beárnyékolja az autó javíttatásának költsége. Bár: nem lesz túl magas összeg - a visszapillantót már be is szereztem. :)

Térjünk a nap fénypontjára: a fodrásznál töltött időre! :)



Így festek, miközben festik a hajam. :))

Eseménydús nap volt, és flottul ment minden, így szeretek hibázni, ha gyorsan helyre is lehet hozni. :)

Tanulság: vissza kell szoknom arra, hogy komolyzenét hallgatok vezetés közben, mert segít koncentrálni - és ez mostanra több oldalról megtámasztott betartandó tanács, mert ma rádiót hallgattam a kocsiban, és sajnos nem komolyzenei adót.
Természetesen önmagamnak tanácsolom - de ha valaki tudja magáról, hogy nehezen koncentrál vezetés közben, akkor neki is ajánlom, hogy próbálja ki! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése