2014. január 18., szombat

Lista III. - filmek

   Ma nem eszünk ebédet, mert blogolhatnékom támadt ettől az intellektuális témától, mint kedvenc színészek, színésznők, filmek. :)

  Nos, filmek!
Megint csak nem állítok sorrendet, de megpróbálok valamiféle magyarázatfélét fűzni mindegyikhez.




Sorozatok - ez egy rövid rész lesz :)

Big bang theory - felhőtlen szórakozás, és ha lehet ilyet mondani: egyre jobb. :)

Modern család - szerethető karakterek, szórakoztató és még mondanivalója is akad. :)


Filmek:

A szakács, a tolvaj, a feleség meg a szeretője
IMDB itt

Greenaway hatalmas alkotása arról, hogy a rossz mindig elnyeri méltó büntetését. Szigorúan +18-as, és lehúzós, depis film, de 20 éve szeretem - nem az a sokszor nézős, de a látványvilága, a színek használata is nagyon hatásos.


Harcosok klubja - kinek nem tetszik? :)

Az élet szép
- nem az számít, mi történik, hanem , hogy hogyan éled meg - a legértékesebb tanítás, még ha szívszorító is...

Blöff
- Brad mint cigóbunyós, imádom, többszörnézős. :)

Távol Afrikától
- nekem ez a változat jobban bejön, mint az Ausztrália - asszem Redford...:)


Fekete hattyú - mert táncos

Velencei kurtizán
- itt kell rájönnöm, hogy kihagytam a pasik közül Rufus Sewelt...aaahhh, most pótlom:
ő a kedvenc furaszemű pasim. :)



Kill Bill
- mint verekedős kedvenc

Szenvedélyek viharában
- Brad is közrejátszik abban, hogy e nagy romantikus eposzt kedvelem. :)

Értelem és érzelem
ez a kedvenc, de bármelyik változat jó, és egyéb Austen adaptációk is bejönnek, ha a romantikus felem előtérbe tolakszik. :)

Lány a hídon - kedvenc jelenet

Gattaca
- szereposztás, mondanivaló, mi kellhet még? :)

Repo men

Ha eljön Joe Black

Most kezdek rájönni, hogy lehetetlenség elkészíteni ezt a listát...:)
Sok jó film van, amit kár kihagyni, viszonylag kevés olyan, ami valóban hozzáad az ember életéhez (ez egy nagyon szigorú kategória nálam), ugyanakkor nálam nagyon hangulatfüggő, hogy mi tetszik...meg mostanra rájöttem arra is, hogy a műfaji besorolás azért jó, mert nem várok mást/többet egy akciófilmtől, vagy egy romantikus vígjátéktól, mint amit adni tud, de azért elég nagy minőségbeli különbségek vannak, amire érdemes odafigyelni.

Pokoli lecke
- az ilyen típusú filmek is bejönnek, de azért nem nézném meg 2-3 évente.

Papírsárkányok
- megint csak depis, megdöbbentő, de jó!



A szeretet szimfóniája
A jövő kezdete
- ezek olyan kellemesen happyendesek.


Romantikus vígjátékok, csajoknak (bár szerintem ezek között akad fiú szemmel is élvezhető):

Szeress, ha tudsz
-Jolieval, Ryan Phillippel, nagy kedvencem ebben a kategóriában! :)

Ha igaz volna

Holiday

Ház a tónál

Időről időre - mostani kedvenc :)

Szilveszter éjjel

Igazából szerelem

Veszedelmes viszonyok
uah, John Malkovich - ilyen csúnya ilyen jó pasit ritkán látni - mellesleg színészként is szeretem.

Nem kellesz eléggé

Vonzások és állatságok

Honnan tudod - ezt már rég láttam, lehet, hogy tévedek és nincs helye a listán...:)
 Viszont: Owen Wilson is kimaradt a listámról a pasiknál, pedig...:)
ilyen orral :)



Erről most így eszembe is jutott valami, amit le akartam írni:

Tuti dolog - régi is, már nem tudom, hogy meg tudnám-e nézni, de emlékszem, hogy az első olyan élményem volt egy színészről, amikor értékeltem a tehetséget.
John Cusack úgy jó pasi, hogy nem jó pasi... :)



Amikor beültem a moziba  a Tuti dologra, és elkezdődött a film, megláttam Cusack-ot és nagyon sajnáltam, hogy nem egy helyes jó pasi lesz a főszereplő - aztán másfél óra múlva (vagy egy kicsit előbb) szerelmes lettem. :) A játékával, no meg nyilván a karakter is közrejátszott, simán el tudta hitetni, hogy ő egy olyan pasi, aki kell(ene) nekem.  :)
   Azóta is keresem, szeretem az olyan színészeket, akik ilyenfajta meglepetést tudnak okozni. :)
Ettől mindjárt érthetőbb lett számomra az is, hogy az életben hogyan szerethetünk bele valakibe, aki amúgy nem is jön be. Ráadásul míg - mint említettem - Bradnél sokáig tartott, hogy ne a külsejére koncentráljak - rájöjjek, hogy színészként sem rossz, addig Cusack már az első filmjénél végérvényesen levett a lábamról - mert elhitette velem, amit az elején nem tudtam elképzelni sem: hogy nagyon is bele lehet esni. :)


Megyek, mert éhenhalnak a törpék... :)
Néha jó itt is így lazítani, nem csak mély gondolatokat megosztani. :)

Bármilyen elírás, tévedés: a véletlen műve, szóljatok javítom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése