2014. január 17., péntek

Listák - színészek

   Unokatesóm ma írt egy rövid postot egy listáról...
Imádom a listákat! Így ez egy listás bejegyzés lesz - pasik, csajok, filmek, könyvek.
Aztán lehet, hogy majd bővítem majd a kört idővel, bár érzésem szerint most sem tudok rövid listát írni. :)

Általános iskolás koromban a spirálfüzetem borítója tele volt írva együttesnevekkel...mostanában van ugyan spirálfüzetem, de azért elég ciki lenne, ha mindenféle pasi neveket írogatnék rá. :)


Tehát az első lista arról szól, milyen listák lesznek. :D

Színészek - jó színész és/vagy jó pasik
Színésznők jó és/vagy dögös
Kedvenc filmek - vígjáték / egyéb
Kedvenc könyvek
Zene - klasszikus / egyéb
...


Színészek, akik miatt bármilyen filmet hajlandó vagyok megnézni: :)


Brad Pitt - egyébként is szeretem, de mióta fellökött a zombies forgatáson azóta kitörölhetetlen a listáról! :) érdekes módon a Mr és Mrs Smith - ben győzőtt meg színészi képességeiről, előtte azt gondoltam, csak pasiként tetszik.



Keanu Reeves - minden téren imádom (már amit ismerek belőle :) )



Ezra Miller -  ez a gyerek gyönyörű és tehetséges


Robert Downey Jr - egyértelműen sármos.


Ryan Phillippe - még negyven évesen is annyira kisfiúsan aranyos, hogy az már titokzatos. :)
bár szerepel az egyik kedvenc filmemben, de nem a színészi képességei miatt nézem. :)


Jason Statham - akinek jól áll a morc. :)


Johnny Depp - ha normális lenne, biztos nem kedvelném. :)



Jude Law - egyértelműen a szeme, no meg, ha mosolyog teljesen más lesz az arca.






Majd folytatom, és jönnek a csajok, meg a filmek, meg  a könyvek, csak "kicsit" elszaladt az idő, amíg a fényképeket kikerestem... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése