2014. január 18., szombat

Lista II. - csajok


  Tekintve, hogy tegnap elnézegettem egy jó ideig a pasikat, és elrepült az idő - ki tudja miért is... :) , ma folytatom a színésznőkkel. Péntek este pasik, szombat délelőtt csajok, aztán majd jönnek a könyvek, filmek. :)

A sorrend nem jelent sokat, de Michelle Pfeiffer régi nagy kedvenc - csodaszép nő szerintem.





Még egy rég kedvenc: Julianne  Moore:





Szép is, csinos is Halle Berry.





Drew Berrymore - az ET óta követem, kedvelem a filmjeit is.



Sandra Bullock - olyan kedvesen szép :)



Kaley Couco - kedvenc sorozat, kedvenc csaj karaktere - nem hagyhatom ki. :)





Mila Cunis - nekem bejön ez a nagyszájú lánytípus, és még szép is! :)





Kate Hudson - olyan a mosolya, hogy attól kisüt a nap, és még jól is játszik! :)





Maggie Gyllenhaal - a színésznő, aki úgy görbe, hogy az vonzó. :)
A titkárnő-ben jegyeztem meg a nevét.



Angelina Jolie - mostanában nagyon vékony, ettől függetlenül színésznőként nagyon jó! :)




Nicole Kidman - valami nekem nem stimmel vele, de minden filmjében nagyon jó, és a porcelánbaba szépségét különlegessé teszi a szeme, ami boszorkányos.




Kedvenc tündém: Liv Taylor - tényleg olyan "tündéresen" szép. :)



Sophie Marceau: kortalan, szép, csinos. Engem az Éjszakáim szebbek, mint a nappalaitok-ban győzött meg.





Minnie Driver - a Baráti kör óta szeretem, nagyon jó színésznő, különleges szépséggel.
A közel ülő szemei, az óriási szája teljesen ellentmond a szépség alapkövetelményeinek...és mégis. :)



Gwyneth Paltrow - Szelid, szolid, ártatlan szépség.



Scarlett Johansson, a dögös szőke, aki kislányosan helyes. :)




Ammy Smart - kevés filmben láttam,de felkerült a listára az Interstate 60 miatt - van benne egy nagyon jó jelenet, amikor először megszólal és a kapa kilóg a szájából, annyira mást vár az ember egy szép szőke lánytól...




Még egy sorozat-szereplő - Sophia Vergara, akinek a karaktere tetszik - meg persze szép is, dögös is. Meg hangos! :)



A végére Reese Whiterspoon, komikaként, de komolyabb szerepekben is jó.




Majdnem kimaradt: Uma Thurman, pedig nagyon szeretem.



Emma Thompson - nagyon szeretem, ahogy él az arca, miközben játszik.


   Próbáltam valamiféle sorrendet kreálni, de mindig elakadtam, mert mindegyiküket másért szeretem. 
Ezek azok a színésznők, akik miatt belenézek egy imdb 6.0-ás filmbe is, és néha még kellemesen csalódom is - néha meg 15 perc után belátom, hogy mindenki hibázhat szerepválasztásnál (de ez nem azt jelenti, hogy végig kell nekem néznem). :)

A filmeknél majd utalok arra néhány szóban, kit-hol-miért szerettem meg. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése