2011. szeptember 22., csütörtök

Próba - homok - kép






Gondoltam, megpróbálok képeket feltenni...tudom, nem a legjobbak, de történetük van, ráadásul kb 2 naposak, így legalább az aktualitásuk rendben van. :)

Nemrég voltunk a Millenárison, és bár gyermekeim a legjobb fajtából valók - legalábbis már megszokták, hogy gyerekprogramra nem pénzt - költeni megyünk, majdnem elcsábultam a dekorhomokból készült képeknél. Csinálni lehetett sablon alapján , gyönyörű színes képeket, kb 10 perc alatt. Aztán mégsem engedtem a kérésnek - leginkább a két ovisom szeretett volna csinálni, de megígértem, hogy veszek majd színes dekorhomokot, meg sablont és csinálunk ilyeneket otthon.
Jelentem, sikerült másfél héten belül beváltani az ígéretet, ez annak is köszönhető, hogy én is vágytam erre a dologra, ezért eszembe is jutott a kellő pillanatban; egy hobbybolt előtt. :)

Sablont nem kaptam, de időközben úgy döntöttem, hogy lehet, hogy sablonnal "szép" dolgokat lehet csinálni, de ahhoz semmi fantázia nem kell, nincs benne a gyerkőc egyénisége, úgyhogy nagyon nem is kerestem. A ragasztót sajnos elfelejtettem, de az itthon lévő 2-3 félét kipróbáltuk, van amelyik teljesen okésan működött is.

Legalább másfél órát elhomokozgattak, kicsit kellett csak segítenem, és az sem mellékes, hogy két-három kép árából annyi homokot vettem (még csillámosat is, de arról még nem tudnak), hogy kb fejenként 10 képre elég lesz, de lehet, hogy többre is. Végre megint egy olyan dolog, ami mind az ötöt le köti egy időre... :) Én is szívesen alkottam volna, de az azért nem megy, hogy rájuk is figyeljek, segítsek nekik, meg én is csináljam. De legalább én is kitapasztalom, amit kell, mielőtt nekifognék az "igazi" műnek. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése