2012. március 9., péntek

Nincs címe

Az előző bejegyzés majdnem egy egész délelőttömet igénybe vette, ennek kapcsán elkezdtem azon gondolkodni, hogy: oké, hogy kikapcsol az írás, meg fel is tölt, de megér-e ennyi időt. Sikerült lebeszélnem magam a naponkénti blogírásról, mondván "sokkal fontosabb, hasznosabb dolgot is tudok csinálni ennyi idő alatt". Majd a következő napon végigaludtam a délelőttöt - éjszaka is aludtam, nem arról volt szó, hogy pótolnom kellett valamit, hanem arról, hogy fáradt voltam...fogalmam sincs mitől, mert nem csináltam semmi különöset előtte, és nem lettem beteg utána (tehát nem annak az előszele volt). Mostanában már nem csinálok különösebben lelkiismereti kérdést az alvásból, ha úgy jön ki, akár napközben is engedélyezek magamnak pihit, de azért most felmerült bennem, hogy ez lenne-e az a "fontosabb és hasznosabb dolog", amit tehetek/tennem kellene blogírás helyett. :)

Ma meg a nagy takarítási rohamomban kiporszívóztam a laptopomat - ennek köszönhetően most a d és a 4 gomb totál kijött, és még nem találtam magamban azt az ént, aki hajlandó visszabogarászni. :( Még mielőtt kiestek (még jó, hogy nem szívta fel a porszívó :) ), felmerült bennem, hogy a gombokat ki kellene szedni és alatta is kiporszívózni...már nem szeretném. Maradjon koszos. :)

A takarítási roham annak köszönhető, hogy kb egy hete tudom, hogy hónap végén ki kell költöznünk az albérletből, ezért már azon vagyok gondolatban, hogy pakolni kellene, apránként, hogy ne a végére maradjon minden. Na, mióta ez a fejemben van, azóta nem hogy nem dobozolok, hanem még a napi pakolászáshoz, takarításhoz sincs kedvem. :( Ezért óriási méreteket kezdett ölteni a kupi - mára lett elegem belőle, így nekiálltam. :) Még közel nincs vége - bár azt hiszem, vége nem lesz, legfeljebb,ha már elköltöztünk. :)

Már kétszer is voltam kaszkadőr edzésen, egész izgalmas! :)
Nem bánnám, ha az ízületeim 15-20 évvel fiatalabbak lennének, mert akkor nem érezném magam edzés végére hikomatnak. :)) De mindent összevetve; megéri. :) Ma már alig sántítottam, pedig tegnap hazafelé még elég furán jártam. Az edzésen persze, nem mutattam, mert milyen kaszkadőr-jelölt az, aki a bemelegítéstől kezdve nyavajog. :)) Gondolom, majd belerázódom, avagy megjön az eszem és rájövök, hogy talán kicsit elkéstem evvel dologgal már. :)


Na ennyit most, mert lassan nő itthon a népsűrűség, akkor meg nem az igazi blogot írni! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése